Sunday, November 25, 2012

maafkan diri ini


kejap...
mula2 aku nk cerita...
semalam genaplah 3 bulan kami bersama...
dan nk taw x...
semalam jugak kami telah "engaged" taw....
bahagia nye saat tuh...
malam tadi semua nya lancar...
kiranya sepanjang 24/11/2012 semuanya lancar..
namun bulan x selalu nya menyuluh malam...matahari juga x selalu menerangi siang..


setiap orang pasti akan melakukan kesalahan kn..
macam tu gak aku...
x lepas dari lakukan kesilapan...
hari ni aku da lakukan kesilapan yang besar kot...tah la
aku ni jahat...
aku x layak untuk sesiapa...
nak tahu?

kerana mulut jahat ni aku da sakitkan hati orang yg aku paling sayang...
orang yg aku paling cinta....
kerana mulut aku ni juga mungkin leh wat dia hilang seorang kawan...
dia cakap dia x paham ngan aku...
nape aku wt perangai camni...
semua yg berlaku nk beritahu semua orang...
yer....memang xde orang yang boleh paham aku..
kadang2 aku sendiri pn x paham ngan diri aku..
aku ni bukan normal seperti orang lain...
kira ok lah aku leh ingat setiap ayat yg diucap
kira ok lah aku leh ingat setiap peristiwa yang berlaku...
tah sampai bila aku leh ingat...
makin hari keadaan aku pn ag teruk...

aku pernah terfikir nak lari dari semua nih..
tapi aku hanyalah hambaNYA yang mengikuti perintah dan qada n qadar yg telah ditentukan
aku hanya menurut ape yang telah tertulis untuk aku...
kerana dia...aku punya semangat yang tinggi untuk teruskan semua ini...
kadang2 aku pikir gak nape mesti aku....n nape mesti dia...
kenapa aku mesti jatuh cinta pada dia..
sedangkan aku x layak untuk dia...
sedangkan dia akan terseksa dengan aku...
sedangkan dia akan terluka n makan hati dengan aku...



aku x nk dia sedih sebab aku
aku x nk dia terseksa sebab aku
aku x nk dia tertekan sebab aku
aku hanya nak dia bahagia...
gembira....
bila dicintai...disayangi...
aku ikhlas menerima dia....
tapi nape aku perlu sakiti dia...
aku sendiri x paham....



YA ALLAH...
KAU KUATKAN LAH HATI HAMBAMU INI
KAU BERIKANLAH AKU JALAN YANG ENGKAU RAHMATI
KAU BERIKANLAH AKU CINTA YANG SEJATI
BEGITU JUGA DIRINYA YA ALLAH
TUNJUKKANLAH DIRINYA JALAN YANG ENGKAU REDHAI
SESUNGGUHNYA AKU AMAT MENCINTAI DIRINYA KEDUA SELEPAS MENCINTAIMU
YA ALLAH....
ANDAI INILAH JODOHKU...
SATUKAN LAH HATI KAMI YA ALLAH..
BERIKAN KAMI CAHAYA DAN HIDAYAHMU AGAR KAMI DAPAT LALUI 
JALAN YANG PENUH LIKU NI DENGAN PENUH KESABARAN
UNTUK MENCARI YANG HALAL DAN DIREDHAI OLEH MU YA ALLAH...
SEMUA KU LAKUKAN INI KERANA CINTA KU KEPADA MU...
KERANA CINTAKU PADA DIA JUGA YA ALLAH...
SESUNGGUHNYA ENGKAU MAHA MENYAYANGI...MAHA MENGASIHI...
AMIN YA RABBAL ALAMIN....

No comments:

Post a Comment

sila isi komen anda