Sunday, November 25, 2012

hebatnya penangan rindu

RINDU

korang taw ke rindu tu ape...
hehe...
mesti taw kn..
mesti penah rasa kn...
hmmm
keadaan aku yang berada jauh dengan dia membuatkan aku merindui dia setiap hari...
macam2 cara aku buat untuk hilangkan rindu...
tapi bila aku buat...aku makin rindu...

nak taw..
contohnye aku tengok gambar kenangan kitorang bersama...
dengar lagu yang dia bg kt aku...
nk taw lagu ape...
ha salah 1 lagu nye adalah lagu blog nih
ANDRIGO FT HANNY - DEMI CINTA.....
best kn lagu yg korang tgh dengar nih...
ade lagi 1 lagu...
RAHAYUDEAN - LAFAZKANLAH
lagu ni pn best gak...
setiap kali aku rindu dia mesti aku dengar 2 lagu nih..
sampai aku buat ringtone handphone tuh...
punya lah hebat PENANGAN RINDU ni kn...
ni aku jumpa masa aku tengok2 hal n cetusan mengenai rindu...
menarik dan terasa bila aku baca...



SITI NURSABRINA BINTI OLIAH..
SAYA AMAT MERINDUI KAMU...





No comments:

Post a Comment

sila isi komen anda