Tuesday, October 16, 2012

DEMI CINTA



mungkin kehadiran aku menyusahkan hidup dia je....
x sepatutnya aku jadi macam ni....
aku da menyusahkan semua org...
kenapa aku bg orang harapan sedangkan aku sendiri da xde harapan
hanya menunggu masa....
yg tah bila...
utk kembali kepadaNYA.....

namun ape yg terjadi ade hikmahnya....

sayang....mungkin kehadiran dd ni dah menyusahkan hidup sayang...
dd nk sayang taw yg dd punya semangat utk teruskan semua ini kerana ada nya sayang
memang sayang selalu cakap.."sebelum ni xde mami leh je kn dd idup"
memang lah....tp tu SEBELUM kenal mami....

SEKARANG kn da dengan mami...

da bersama mami...
segalanya kita bersama...
mami lah semangat utk dd tabah hadapi dugaan dd....
mami taw kn....dd ni x mcm org lain....
dd x kuat nk hadapi sakit ni sorang2....
dd perlukan mami...

DD SAYANG MAMI...DD TERLALU MENCINTAI MAMI...

DD ADE SEKARANG KERANA MAMI...
TERIMA KASIH KERANA SEMANGAT MAMI
JANGAN PERGI DARI DD SAAT DD PERLUKAN MAMI
SENTIASA PERLUKAN MAMI...
SAMPAI AKHIR HAYAT DD...

No comments:

Post a Comment

sila isi komen anda