Friday, October 5, 2012

Gerak Dari KuanTan


31/8/2012

hari ni aku gerak ke terengganu...kenduri salah seorang
lecturer aku....pas solat jumaat..aku gerak ke kota bharu...lbih kurang jam 5 ptg aku sampai di kota bharu..
aku berjumpa dia di depan petronas...aku parking kereta aku di belakang keretanya..waktu itu juga dia telefon dan mengatakan dia akan bawa aku ke hotel...
yerla da penat berjalan...sampai di hotel...aku tinggalkan kawan2 aku...bob n din...seterusnya terus naik kereta dia..terus kami pergi hantar kawannya yana ke rumah...
aku x taw jalan kt sana..jadi aku ikut jela....perasaan aku masa tu x terkata...seronok sgt...pertama kali jumpa dia...pas hantar kawan dia...kami jalan2 di sekitar 
bandar...jam 7 malam...dia hantar aku ke hotel...dan dia pulang ke rumah....lepas maghrib...lebih kurang kul 8...kami keluar utk mkn bersama...aku tengok je muka dia....hmmm....sweet sgt...kami siap bergaduh sbb x taw nk g mkn kt mana...hehehe....
pas mkn tu kami ke wakaf che yeh...konon nk g ronda2..pastu bila tgk org ramai...kami pn patah balik...
sori din n bob sbb hampakan korang...xpe sok aku bawak korang g rantau panjang...pas kami patah balik...dia hantar aku depan hotel...aku berat nk lepaskan dia balik....5 kali aku kata nk turun tp x jugak keluar dari kereta...last2 aku kua jugak sbb tgk jam da dkt kul 11....kang lambat balik mama dia marah..

No comments:

Post a Comment

sila isi komen anda